KÄRA MANSHATARE!

Den här bloggen är till alla manshatare, så jag hoppas inte att några snoppbärare läser bloggen,ville bara få med det!
Okej det här är mitt första inlägg och det kommer bli skit tråkigt men jag kände att jag behövde skriva något, så jag tänkte börja med att presentera mig.
Jag är Nora, går hotell och resturang och då tänker många snoppbärare: JAA, där hör ju kvinnorna hemma!
Dom kan dra åt helvete för dom har inget vettigt att säga... it makes no sense!!!
Tjejer är bättre än killar på många olika sätt. Vi kan blöda i en hel vecka det kan inte dom, japp vi är det starka könet så är det bara. Jag och mina vänner är trogna feminister.......och nu orkar jag inte skriva nå mer för det här blev
ett tråkigt inlägg, sorry. Skriver nått bättre när jag inte är klar i huvudet (jaa, just nu är jag normal i huvudet, ingen sjuk fantasi osv som jag får ibland)
Dagens stjärna går till Elin som cockblocka en jävel åt mig i helgen, så ska det va!!
I maten i skolan idag slickade vi alla tre rent våra tallrikar för att visa att vi äter som riktiga kvinnor
HEJDÅÅÅÅ!!!!


Kommentarer
Postat av: snoppbärare1

haha jag ska fan ta ballen och lägga i nacken på dig hehehehhehehe

2011-12-06 @ 22:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0