I min handväska

Hej manshatare!
Vad brukar ni ha i era handväskor?
Tänkte berätta vad jag har i min glamourösa handväska!


1. Osthyvel - bra att ha fall man får lust att hyvla någon snoppbärare i skinkan, eller någon annanstans.
2. Koppel - tycker att det är bra att koppla vissa män ibland som inte kan bete sig
3. Köttkniv - bra att ha om man vill känna sig trygg, bra att ha självförsvars pryl med sig om man skulle bli anfallen. Även kul att ha om man vill slakta någon snoppbärare.
4. Pepparspray - skönt att få spraya män i ögonen som man ser på stan som ser misstänksamma ut
5. Smink - smink i mängder är bra att ha
6. Nötknäckare - kastrera män tröttnar man ju aldrig på, nötknäckaren knäcker även männens nötter hur lätt som helst!

Det var allt jag har i min hadväska, känner mig hur trygg som helst när jag är ute och vandrar med min handväska. Puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0